Hej och välkommen till min hockeyblogg om i huvudsak Vita Hästen och en gnutta IK Guts. Det här är mitt minnesalbum där jag publicerar kort, filmer, lite matchsnack, funderingar, annorlunda spelarpresentationer och blandade påhitt. Ni kommer inte hitta senaste nyheterna om laget här, inte heller rykten och smutskastning utan jag försöker låta det här vara en "trivselblogg" där man kan surfa runt, må bra och ha kul. Allt som skrivs om motståndarna ska ses med glimten i ögat. Alla foton är tagna av min egna amatörkamera om inget annat anges, låna gärna foton men lämna cred i så fall är ni snälla. Vill ni kontakta mig angående bloggen, tex önskemål på inlägg eller tips på annat som rör Vita Hästen eller Guts - skicka mail via länken lite längre ner på höger sida. Tack för att ni tittade in och välkommen åter!

24 maj 2014

Det är lågsäsong nu...

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag nästan gått i ide ett tag. Visserligen håller jag inlägget med "Det Allsvenska Lagbygget" någorlunda uppdaterat vartefter det blir nyförväv, förlängningar och bortfall men i övrigt är det ganska dåligt på den här fronten. Jag har börjat gå igenom filmsnuttarna jag har liggande nu för att se om jag kan klippa ihop några Fokus-inlägg på några av spelarna från den gångna säsongen, men det tar sån tid. Jag fattar inte att jag hann med det under brinnande säsong, nu hinner jag inte! Men vi får väl se när jag kan släppa en liten film kanske?

Sen jobbar jag förfullt med mina armband. Jag kommer lägga upp ett mastigt inlägg här när jag har fått hem alla färger jag vill för att kunna presentera tillräckligt många förslag på lag. Jag har inte många kvar nu kan jag meddela så det borde kunna bli i veckan. Jag har även hunnit med att virka ihop ca 85 st armband, bara de som önskar Brynäs och FBK som får vänta lite då jag inte fått hem guldiga snoddar än. Men som sagt, ni kommer inte missa när jag kör igång på riktigt! Jag hoppas jag kommer vara sysselsatt att virka armband till er hela sommaren! Ni som inte sett dem kan ju få ett smakprov här. Det är naturligtvis det i Vita Hästens färger jag då börjar med - men ni som är lite vakna inser ju faktiskt att de funkar minst lika bra till IK Guts!


Hej på ett tag igen, jag återkommer när jag har något roligt att visa upp, sen om det är min armbandstillverkning eller tillbakablickar på hjältar från årets matcher...det återstår att se.

Inga kommentarer: