Hej och välkommen till min hockeyblogg om i huvudsak Vita Hästen och en gnutta IK Guts. Det här är mitt minnesalbum där jag publicerar kort, filmer, lite matchsnack, funderingar, annorlunda spelarpresentationer och blandade påhitt. Ni kommer inte hitta senaste nyheterna om laget här, inte heller rykten och smutskastning utan jag försöker låta det här vara en "trivselblogg" där man kan surfa runt, må bra och ha kul. Allt som skrivs om motståndarna ska ses med glimten i ögat. Alla foton är tagna av min egna amatörkamera om inget annat anges, låna gärna foton men lämna cred i så fall är ni snälla. Vill ni kontakta mig angående bloggen, tex önskemål på inlägg eller tips på annat som rör Vita Hästen eller Guts - skicka mail via länken lite längre ner på höger sida. Tack för att ni tittade in och välkommen åter!

24 april 2014

Matchtröjor del 1

Japp... då kör jag även om det inte kommit ut några teasers på hemsidan för jag tycker inte vi ska vänta längre. Ni är väl sugna på att börja buda kan jag tänka och Fredrik har nog liiite annat att tänka på just i dagarna? Om ni kommer ihåg förra svängen så gör jag likadant nu. Jag ska försöka lägga upp 4-5 tröjor per dag och annonserna kommer gälla i 5 dagar. Vilka tröjor som kommer läggas ut ser ni i ett tidigare inlägg. Jag kommer blanda mer denna gång och inte hålla på "godbitarna" till sist så det gäller att ni är med. Annonserna ligger på Tradera men ni kan klicka på bilderna på respektive tröja för att komma till auktionen. Kom ihåg nu att dessa tröjor är unika... det var i dessa tröjor det Allsvenska kontraktet säkrades nere i Ljungby ;) Och bli inte förskräckta av fraktavgiften, jag måste ange det högsta alternativet som är rek.post. Men givetvis är avhämtning gratis och absolut enklaste sättet att få sin tröja. Observera att ingen av tröjorna är signerade.

http://m.tradera.com/item/252702/206784070/vita-hasten-matchtrojor-13-14-nr-10-jesper-samuelsson







Inga kommentarer: